Geslaagde Strips aan Zee 2024

Het weekend van 13 en 14 juli stond geheel in het teken van Strips aan Zee in en rondom het MoCA. Ook dit jaar weer in samenwerking met het Stripschap georganiseerd.

Het was beide dagen gezellig druk in het winkelgebied van Noordwijk aan Zee. Veel stripliefhebbers bezochten de stripmarkt en kwamen langs om een album te laten signeren door de aanwezige striptekenaars. Op zaterdag was er een heuse Olie B. Bommelbeurs voor het museum.

Natuurlijk werd ook dit keer het MoCA druk bezocht om de tentoonstelling 'Krantenstrips, The First Influencers' te bewonderen. Het evenement was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.

Foto's:
Richard van Egmond